Критерії вибору бензинового двигуна

На сьогодні наявність в господарстві скажімо генератора є просто необхідністю, оскільки всі сучасні комунікації прив'язані до електроживлення. Тому є значний попит на бензинові двигуни, які в свою чергу являються основою різноманітних механізмів та обладнання, наприклад:

  • культиватор
  • мотоблок
  • мототрактор
  • генератор
  • мотопомпа
  • різноманітна будівельна техніка…

А отже, стоїть питання як зробити правильний вибір потрібного двигуна? На які характеристики звертати увагу в першу чергу? Чи підійде двигун під певне наявне обладнання? Для цього проаналізуємо основні параметри бензинових двигунів. До таких відносяться:

  1. потужність
  2. діаметр вала
  3. вид з'єднання на валу
  4. наявність електростартера
  5. вид фільтра
  6. максимальні оберти двигуна

Роблячи вибір двигуна, потрібно знати, що по потужності вони бувають:

  • 6,5 ÷ 7 кінських сил (далі к. с.)
  • 9 ÷ 13 к. с.
  • 16 ÷ 18 к. с.
  • більше 18 к. с.

При чому двигуни з меншою потужністю зазвичай мають в своєму активі вал з номінальним діаметром на консолі в 19 ÷ 20мм. Силові агрегати середньої потужності 25,5 мм в діаметрі відповідно. Зазвичай, перші три групи двигунів по потужності встановлюють на мотоблоки, мототрактори, мотопомпи… Двигуни більше 18 к. с. забезпечують роботу потужних промислових генераторів.

Що до виду з'єднання на консольній частину вала, то воно буває:

  • шпонкове
  • шліцьове
  • конічне

І тут потрібно робити правильний вибір, бо діаметр вала прямо пропорційно впливає на переріз шпонки. Тобто приєднуючи певне обладнання до валу через одне з перелічених з'єднань необхідно правильно заміряти посадочне місце конкретного з'єднання. Зазвичай шліцьове з'єднання має місце на двигунах з потужністю від 16 к. с. В більшості випадків найпопулярніше з'єднання - шпонкове.

Наявність електростартера забезпечує досить простий пуск силового агрегату навіть для людини похилого віку чи підлітка. Стандартним механічним стартером обладнані всі двигуни.

Якщо говорити про фільтр, то він забезпечує комплектацію у двох варіантах:

  1. фільтр з масляною ванною
  2. фільтр подвійної очистки

Якщо для прикладу взяти мотоблок, то скажімо фільтр з масляною ванною є гарним варіантом, враховуючи досить гарну очистку повітря мастилом та роботу в полі де суцільний пил. Проте при наявності постійної вібрації, досить великих нахилів мотоблока та кидання в сторони при роботі – існує можливість виливання мастила та його попадання в карбюратор.

З іншого боку фільтр подвійної очистки встановлений на кожному автомобілі та досить простий в своїй будові. Він є легко замінним та універсальним, але в основі очистки повітря – поролон та папір. При насиченому пилом повітрі – потрібен регулярний технічний огляд та своєчасна заміна.

Роблячи вибір двигуна за параметрами його максимальних обертів, слід сказати, що у більшості це 3600 об/хв. Проте існують силові агрегати зі встановленим  редуктором з коефіцієнтом редукції 2, що зменшує оберти в 2 рази до 1800 об/хв. Такі двигуни встановлюють на мотоблоки для забезпечення тягових зусиль.

Таким чином, якщо стоїть питання про вибір бензинового двигуна скажімо для мотоблока, потрібно звертати увагу на вище згадані параметри, що їх характеризують. Також потрібно розуміти і аналізувати ті цілі які ставляться перед певним силовим агрегатом для правильності його вибору. Якщо існує необхідність встановлення двигуна на існуюче обладнання необхідно обов'язково розібратися з видом з'єднання та розмірами з'єднувальних елементів.

Отзывы

Написать отзыв



Внимание: HTML не поддерживается! Используйте обычный текст.

Плохо            Хорошо